۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

مشکل ِ ما ایرانیها

بارها شده که طرف مقابل در خلال حرفهاش (که به احتمال خیلی زیاد مشتی چرندیات هستش) به اینجا میرسه که: "...آخه میدونید مشکل ما ایرانیا اینه که..."! اینجا قشنگ میشه مردی میانسال با موهای رو به خاکستری و کت و شلوار خاکستری و ریش ِ تراشیده رو تصور کرد که با لبخندی روی لبش، بعد از صحبتهاش درست به مرحله‌ای میرسه که احساس میکنه در مقامی هست تا بتونه از مشکل ایرانی جماعت صحبت کنه! شایدم کلاً قضیه یه جور تکه کلام باشه! شاید واقعاً طرف میدونه مشکل ایرانیها چیه؟ شایدم اصلاً این "مشکل ما ایرانی ها" شده یه جور نیرنگ طبقاتی یه جور پیله‌ی محافظتی؟ شایدم مشکل ما ایرانیها اصلاً همین باشه؟ اصلاً کی میگه مشکلی در کاره؟

پ.ن: از من ایرانی‌تر؟

۴ نظر:

  1. «اینجا ایرانه!» این هم خواهر همون تکه کلام

    پاسخحذف
  2. انگار مثلا يه چيزي توي ژن ما هست
    نيست به خدا
    سلام

    پاسخحذف
  3. ببین سامان جان.هر دوی ما میدونیم.تو هم میدونی.این کارا مثه جلق زدن با کیر رستمه.البته از این که تلاش میکنی که این کارو بکنی تقدیر میکنم ها. ولی اگه خدای نکرده باد به سمت صورتت باشه میپاشه روی تو.نه اون کسایی که مد نظرتن.خدا کنه که فهمیده باشی چی میگم وگر نه مثه سازنده های ساوت پارک مجبورم تهدید به کهریزکت کنم.

    پاسخحذف
  4. با پ.ن ای متن به سرشت خود اندیشانه ی این متن اذعان داشته ام، اگر منظورت همین است که هیچ وگرنه تمثیلات کمر به پایین و وقیحانه ات را نمیدانم!

    پاسخحذف