۱۳۹۲ فروردین ۱۵, پنجشنبه

وبلاگ جدید

دوباره به بلاگر برگشتم. و اینبار تمام یادداشتهای وبلاگیم رو در طی این هفت سال به یک جا منتقل کردم. این یعنی شما به راحتی میتونید برید و پستهای اولیه و خیلی وقت پیش منو بخونید و مثلا سر در بیارید اون موقع چی تو کله ام میگذشته. پیشنهاد نمیکنم البته. من سبک نوشتنم تقریبا متغیر بوده و آسیلیت کرده خیلی جاها ولی در نهایت به یک فرم مشخص متمایل شده و الان هم همینطوریه که میخونید.

اگه میخواین مرور کنید وبلاگ رو بهتون پیشنهاد میکنم از برچسبهای زیر (موضوعات) برای جستجوی بهتر استفاده کنید.
اینا جز محبوبترین نوشته هام هستند. تو برچسب هایکو هم هایکو هامو میتونید بخونید که البته خیلی بیشتر از این حرفا بودن که متاسفانه در یک سانحه تقریبا تمامشونو از دست دادم و هر چی فکر میکنم دیگه نمیتونم دوباره بنویسمشون. در برچسب خودم و خاطرات و دیگران هم در مورد خودم و دیگران و اتفاقات واقعی نوشتم. اما جدیدترین برچسب که محبوبترین نوشته هام توش هستن برچسب فضا ست. اینا یکسری نوشته کوتاه هستند که سر و کارشون بیشتر با تولید یک فضا یا ایماژ هستش. یا تو خواب دیدمشون یا کاملا بدون هیچ آمادگی از خیالم گذشته اند. البته تعدادشون زیادتر بوده که به هر حال همیناش پابلیش شده. بقیه برچسبها هم پایین هر پست دیده میشه میتونید از اونجا به آرشیو همشون دسترسی داشته باشید. البته اگه کلا علاقه داشته باشید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر